Försökte ha en såndär härlig morgon men allt gick fel, haha.

Tack för era fina ord vänner.. Jag har tänkt mycket på det och jag tror det handlar om att jag är 17, han är 21. Okej, han tror jag är 18 men ändå! Han är kille, jag är tjej. Han ville väl inte att jag ska komma där och vara yngre och dessutom tjej men se mig själv som minst lika bra som honom, rätta hans fel i CV't och säga att i framtiden kommer jag vara en framgångsrik egenföretagare osv.. Han är väl motsatsen till feminist om man säger så så han ville väl "sätta mig på plats". Antar att han vet att det är alla tjejers svaghet, att man vill vara smal. Oh well, fuck honom! 

Joggade det första jag gjorde imorse, vilket nog var ett misstag. Drack inget innan heller, och det var otroligt jobbigt att jogga då. Hade inget alls att gå på, och tvingade mig att forsätta i 1.5 km, bara viljestyrka.
Min kropp ville falla ihop och jag tror jag höll på att svimma ett tag för jag blev alldeles yr och det glittrade framför ögonen men jag fortsatte. 

När jag hade 20 m. kvar till huset (uppförsbacke i grus) klarade jag inte mer då jag kände hur illa jag mådde och hade jag fortsatt skulle jag spytt. Flera gånger har jag tänkt att jag vill springa tills jag spyr.. Men när man känner illamåendet klarar man inte mer, man gör vad som helst för att få det att försvinna. Hade jag hetsat innan hade jag nog låtit mig spy, men jag hade ju inte ens vatten i magen så det var inte värt det. Att grannarna skulle se.

Vacklade mig in och tog en dusch, det var inte alls skönt för jag var så himla varm och vattnet var aldrig lagom, var fortfarande inte avsvalkad när jag gick ur duschen och kunde knappt stå rakt för att smörja in mig med cocos body butter (här försöker man ha en skön morgon med en joggingrunda innan frukosten, en skön dusch som man lyxar till efteråt med body butter som doftar gott, men istället görs allt i en jäkla plåga.. haha), sen skulle jag göra gröt men jag glömde hälla i saltet, hällde i det efter att gröten varit i micron, men hällde i för mycket så det smakade skit. Åt två tuggor sen kunde jag inte äta mer. Vi hade bara ljust bröd och kunde ändå knappt tänka på mat så åt inget mer utan drack vatten och lite juice.

Nu sitter jag här och det har jag gjort ett bra tag också för jag är för utmattad för att resa mig.

Jag fattar inte vad som hänt! Det var en TRE KILOMETERS joggingrunda, sure jag tycker alltid det är jobbigt, men detta.. Det är ju sjukt!! Hoppas VERKLIGEN det berodde på att jag inte druckit någonting innan. Men det var så jobbigt i knäna speciellt, det har det inte direkt varit innan. Jätteknasigt..
Oh well, i slutändan har jag iallafall joggat mina 3 km och knappt ätit. Ändå något bra.

Nu: Pretty Little Liars!

Kommentarer
Postat av: Hailie

Det är alltid jobbigare att jogga på morgonen innan man ätit också, kroppen får väl en chock av en sån igångsättning haha! Jag blir också sjukt illamående och helt väck när jag springer på morgonen, så jag brukar ta det senare på dagen istället när jag i alla fall har ätit lite.

2011-08-17 @ 15:06:34
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: e

Älskar pretty little liars! e

2011-08-17 @ 20:00:29
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: e

jag är sexton :)

2011-08-17 @ 20:33:00
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: a

pretty little liars är kärlek!

2011-08-18 @ 09:36:33
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: Carro

känner igen det här med att springa direkt på morgonen, förut gick jag upp runt 5 och kunde springa hur bra som helst på morgonen men nu kan jag inte ens springa typ 2 km utan att det känns som att jag ska ramla ihop och dö.



Ta hand om dig! `:)

2011-08-18 @ 17:17:53
URL: http://ettanaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0