Solen skiner och jag är rätt glad

Toppendag på jobbet! Kan få både helgjobb tills när skolan börjar + 2 veckors jobb efter skolan! Kanske :) Behövs, vill läsa DP2 i New York men det kostar.. Ska söka stipendium och så men kan vara bra att samla fickpengar + ska köpa iphone, så..

Frukost: lite flingor
Mellis: dubbelmacka (mörk med frön osv) med liiite smör och en halv skinka, drack proviva.
Middag: några tuggor kyckling och linfrö och några salladsblad (var inte alls hungrig), drack proviva.
När jag kom hem tog jag en liten skål och tog lite kräm med mjölk, en kula mangosorbet och vindruvor.

Nu: en timmes promenad. 

Jobb = rutiner. Vill få in det här med att hålla igång förbränningen.. Glassen var väl inte så smart men efter jobb behöver jag någonting som gör mig glad, och nu var det glassen och krämen.. 


Kommentarer
Postat av: L

Svar: Jag håller på med datorn hela tiden, lägger in och fixar med dokument. Inte det roligaste precis, speciellt inte eftersom det handlar om granatvapen och sånt haha. Vad jobbar du med då? :)

2011-08-02 @ 17:22:29
URL: http://fadeless.blogg.se/
Postat av: L

Haha jag sköljde munnen med vatten jättelänge efter att jag hade ätit den där lilla biten :) Men nu känner jag inte längre något sug efter någonting sött, promenader botar allt! Haha :)



Åh, det låter ju bra! Önskar att jag också fick gå omkring lite på jobbet ibland.

2011-08-02 @ 20:00:43
URL: http://fadeless.blogg.se/
Postat av: fight

dp2? what's that?

2011-08-02 @ 23:25:23
URL: http://fightforglory.blogg.se/
Postat av: minnie

åh men gulle dig! tack för dina ord <3 ja, det är ganska sjukt om jag tänker efter. jag funderar ofta på hur jag skulle varit om jag växt upp normalt. vad nu normalt är. mitt ex försökte få mig till en psykolog hela tiden men jag vägrade och jag kommer fortsätta göra det. jag tror faktiskt inte att det skulle hjälpa något. jag lägger ihop ett och annat själv och är min egna fantastiska psykolog :)

fina fina du! det är inte ett dugg orättvist att du mår bättre än mig! du är värd det bästa! och du hjälper genom bara den kommentaren du skrev ska du veta, tack bästa du! <3

2011-08-03 @ 15:43:09
URL: http://minniethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0