Pilates + 2 kg mindre på 2 dagar

Ni är alldeles för gulliga, tack mina vänner!

För två dagar sedan skrev jag ju att jag var nere på 56-57 (jag väger mig alltid på morgonen innan frukosten), då låg jag exaakt på 56.9, idag ligger jag på 54.9!!! Det var längesedan jag såg den 4:an så nu vågar jag ju knappast äta! Tryckt i mig ett bröd med smör på, ett glas vatten och ett glas juice (vägde mig på gymmet och min vattensamling är alldeles för hög för jag har druckit så mycket te -> vätskedrivande.. så kroppen har fått samla.. så nu måste jag dricka mycket vanligt vatten för att det ska bli normalt).
Jag är jätterädd över min tappade vikt, för jag vet att det beror på min dåliga aptit, jag har ju inte tränat. Ju lättare det är att gå ner, ju lättare är det att gå upp. Jag vill ju bara åt ett håll! 

Jag ska börja träna på SATS i Helsingborg för då kan man gå på Pilates-pass, yogalates osv! Det är så Candice i VS fick sin snygga kropp (+styrka antar jag) och Aktiverum och Friskis erbjuder inte det.. Tråkigt! Men SATS blir nog skitbra. 

Går någon av er på pilates och vet om det fungerar bra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0