This time I'm not leaving without you

Igår hände något sjukt..
X går inte på samma skola som jag, men en jättenära och varje  måndag har de lektion på vår skola.. Innan satt jag över trappan och när de komm brukade jag kolla på dem, snea alltså.. De kollade aldrig tillbaka. De tittade ner. Skämdes? Hoppas det.. Men igår, så ville jag inte de ska tro att jag sitter där för att glo på dem (det gör jag inte, men min bästa vän har lektion då så jag sitter utanför hennes klassrum) så jag satt och läste och kollade verkligen inte upp, men så såg jag i ögonvrån att en av dem stannade och tittade på mig.. Jag kollade automatiskt upp och på samma gång vände han sig om igen, X. För första gången kollade han på mig och jag blev helt skakis.. Jag vet inte vad jag ska göra, jag saknar honom så men han har en ny tjej på G på samma gång som han nästan är tillsammans med sitt X och är otrogen med en annan. Ni fattar att han inte är en bra kille va ? Man tror man är hans värld, en ögonsten som betyder mer än någonting annat men egentligen är man ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0