-

Jag är den som går in på toaletten och gråter i skolan, men går ut med ett leende på läpparna. Hon som alltid ställer upp för sina vänner även om det skadar henne själv, hon som låter hennes vänner trampa på henne därför att hon inte vill såra dem med sanningen. Hon som egentligen inte ens bryr sig om hon har vänner eller inte, men som värderar andra högre än henne själv. 


Jag vill vara den nätta lilla, tjejen alla vill skydda. Men istället är jag tjejen som har så mycket försvar att ingen skulle komma på tanken att någonting är fel. Jag känner så jävla mycket för andra att jag inte bryr mig om mig själv.

Livet är så värdelöst. Det känns som att jag bara ser alla lida och det får mig att må så himla dåligt. Det är en ond cirkel.

Kommentarer
Postat av: Fiee

Det där fejkade leendet är inte att leka med, och ändå bär vi alla det varje dag :/ men det är aldrig rätt att låta någon stampa på dig <3

Svar: Tack finis, ska lägga till dig :)<3
I Shot For The Sky - Taylor

2012-12-15 @ 22:19:08
URL: http://Fiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0