5e december

Oj, det blev en hemsk frukost som jag totalt räknade fel på! Trodde yoghurten hade 60 kcal och inte 85 och att flingorna hade mindre kcal osv.. Så istället för 210 som jag räknat med blev det 288! 
Hoppade hopprep i sammanlagt 3 minuter iallafall (gud vad det är jobbigt och vad obnt det gör med plastrep när tårna smäller i hahah) och testade crosstrainern. Vet ni om det gör någon skillnad om man råkar ställa in den på "man" i kaloriförbrukningen? För jag ställde in rätt ålder, vikt och höjd men råkade godkänna på "man" och kunde inte ändra sen.. För det gick så otroligt segt. Brukar bränna iaf 100 kcal på 10 min, men nu slutade jag på 160 kcal efter 21 min.... Då jag alltså borde legat på 210.... Inte ok.



Frukost:
1 wasa sport med ½ skinka (inget smör) - 59 kcal
1 kanelknäcke med lättkesella - 76 kcal
~ 1 dl yoghurt med lite flingor - 152 kcal [aldrig igen jösses]

Träning:
Hopprep 3 min - 28 kcal
Crosstrainer 21 min - 160 kcal

Ehh ja.. Jag är alltså "sjuk" idag. Men behöver ändå vara det för att plugga och så.

Nu däremot ska jag plocka undan / städa rummet och duscha.

Kommentarer
Postat av: molnfigur.blogg.se

tror att män förbränner mer i och med att de har större muskelmassa.

2012-12-05 @ 16:22:39
URL: http://molnfigur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0