And if I meet the maker of all the universe I'll ask him why we're here and what we're here for

God morgon.
Har gjort hemmaträning + stretching de senaste 25 minuterna, skönt att börja dagen med. Nu kan jag tillåta ett bröd till frukost tillsammans med ett ägg. Ska testa att värma en banan och sen mosa den och blanda med björnbär och ha på ett rostat fullkornsbröd. Fast självklart inte en hel banan utan en halv, men tror hälften av hälften kommer bli över. Så 1/4 dels banan alltså.


Klarar mig nästan inte utan att gymma men har inte råd denna månaden. Vill verkligen köpa fina presenter till mina nära för första gången typ.

Lycka till idag. Har inte vågat väga mig efter kladdkakan. Imorgon. Eller ikväll.
laviefragile:

bleh :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0