Det här med ryska tjejer

Min kropp är kräsen (svårt att tro med tanke på hur mycket jag äter), känns som att jag alltid är dålig i magen. Hade kramp hela natten (jävla mjölk, vet inte varför men tryckte i mig flingor med MJÖLK och SYLT, vad i HELVETE? riktigt random har inte ätit det på evigheter) och nu har jag varit helt uppblåst och haft lite spänningar i den typ.. Ätit mörkt bröd för fibrer samt dricker jättemycket kaffe för att få igång tarmarna men det verkar inte gå så bra för mig! Börjar få panik för ska partaja hela natten och är så TRÖTT på att alltid må dåligt?! Det var verkligen det enda jag tänkte inatt, att jag är livrädd för att lämna huset för jag mår ju alltid dåligt och jag orkar inte. Är det detta som är mitt liv? Kramp i magen? Suck. Så alltså, mår inte bra och knappt sovit, är trött men kan inte somna nu (powernap) eftersom jag druckit så mycket kaffe för att starta tarmarna vilket inte ens fungerar. Samt ätit bröd av samma anledning I ONÖDAN. Ond cirkel much?

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv.

Btw har ni tänkt på hur snygga ryska modeller är? Det är ju alldeles galet! Eller kanske ryska tjejer i allmänhet? Jättesmala och fina.
På bilderna ovan: Valeria Sokolova
 
På bilderna ova: Tror hon heter Anna Romanova
 
På bilderna ovan: Iryna
 
 

Kommentarer
Postat av: molnfigur.blogg.se

laktosintolerant?

2012-12-27 @ 21:50:12
URL: http://molnfigur.blogg.se/
Postat av: Fiee

Valeria sokolova är så otroligt snygg. Har inte tänkt på det med ryska modeller, men det stämmer, så fina drag också

2012-12-28 @ 08:31:52
URL: http://Fiee.blogg.se
Postat av: sofie

Håller med dig om ryska modeller/tjejer!! :)

2013-01-05 @ 16:33:46
URL: http://hithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0