Det här vet du inte om men jag väntar, väntar på dig

Anledningen till att jag inte skrivit är för att de senaste dagarna har jag varit knäpp. Ätit vad jag velat och inte tänkt på innehållet, sjuk känsla. Men inatt när jag insåg vad jag höll på med blev jag livrädd, de senaste dagarna har jag liksom ätit mellan 2-5 toasts om dagen av vitt bröd med ost, ätit choklad och drack för några dagar sedan alkohol för 900 spänn (varav det var halva priset på allt på klubben samt fick förjäkla mycket gratis) vill inte veta hur mycket jag fått O mig och gått upp.

Så blev ledsen idag för vi skulle iväg 15 så hade tid att träna, kom in i ett asgött flow och skulle nog kunnat hålla på i en timme, men nej jag hann bara i 14 min för vi skulle åka tidigare (typ 2h tidigare) åh. Så blev typ 135 kcal..

Frukost: 2 hårdkokta äggvitor med kaviar och en skiva ananas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0