Fail frukost

Vad fan hände här? 620 kcal till frukost.... Och jag är inte ens mätt! Jävla ostfralla. Aldrig mer. Ska snart göra den ökända listan på safe foods/ no no's.. Behövs uppenbarligen.
Tänker lösa det så här, ska bränna 345 på crosstrainern under dagen, kommer antagligen dela upp det på 172,5 åt gången (sen kommer jag antagligen avrunda det till 200 per gång och bränna 400 istället wie) och så ska jag gå en runda på en timme. Alt bränna mer på crosstrainern.. Igår brände jag 525 dock och det tog mig över en timme sammanlagt, har massor att göra idag så får se.. Men kanske skulle kunna försöka stå en timme nu ändå fast att det dödar mig och jag hatar crosstrainern haha. Har ju satt mig själv i den här sitsen så vad fan.

Kommer inte satsa på att hamna på 0 idag, kan inte utesluta kolhydraterna ur middagen som igår och jag har ingen aning om vad mamma kommer laga till middag heller. Däremot ska jag bränna bort frukosten och inte äta förrän ikväll. Det enda tillåtna skulle vara en klementin.
Tänkerr högt, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0