Lyckad dag

Wihoo. 
Kunde äta tre stycken klementiner till kvällssnack när jag läste yay.
Stod dessutom emot hemskheterna på bilden nedan.. Mellan 300-400 i var och ett. Det är så sjukt. Tänkte att fan heller att jag misslyckas idag, ska inte överstiga 0 kcal och orkar inte bränna 250 kcal till minst... Så bättre att inte ta. Har alltså klarat dagen och ligger på 0 kcal, sen har jag städat och gått massa i trappor med MEN däremot har jag också druckit kaffe och te med mjölk som inte är inräknat så det går nog rätt jämnt ut. 

Jag vägde 51.8 imorse och tänker inte väga mig och inte äta imorgon förrän jag är "ren" ehh.. Dricker lite mer kaffe nu for that sake. Vill ha ut salladen, köttfärsen, klementinerna och allt annat som ligger i magen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0