När man tror att man är smart

Skulle precis vara smidig när jag smygrökte från fönstret. Hämtade en liten skål med ättika och en petflaska med vatten som jag skulle fimpa i. Satte på mysig musik och rökte men sen kom jag på att jag ändå skulle vara tvungen att slänga flaskan. Smart. Bor ju inte så lägligt till att bara fimpa var som helst för bor på landet. Så fick ta petflaskan och gå en sväng. Mysigt i snön och så men helvete vad det är kallt. Helt otroligt. Tog inga vantar så handen jag höll flaskan i dog lite. 


Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

På landet är det ju enklare att gömma fimpar än i bostadsområden. :3 är ju skog och högt gräs osv överallt. Och varför berättar du inte att du röker? :/ de lär ju inte bli glada om de kommer på att du både ljugit om äs OCH rökande... Om du förklarar att det lugnar ner dig eller något sånt så lär ju ingen bli sur, jag menar du är ju inte tolv direkt så <3

Svar: Ser din poäng, om man jämför med ett bostadsområde är det nog enklare på landet. Jag tänkte mer på stan, där man kan fimpa ner på trottoaren och det skulle kunna vara vem som helst liksom. Och jo det är fel, mår rätt dåligt över att inte berätta det.. Men de hittade ett packe en gång och jag sa att det inte var mitt och då sa de att om de hittar minsta sak som tyder på att jag röker så kan jag glömma pengar osv vilket jag behöver till studenten.. Haha.. Paradoxalt att de vill att man är ärlig men så kan man inte riktigt ändå. <3
I Shot For The Sky - Taylor

2012-12-03 @ 00:43:20
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0