No pain, no loss

Och så var det ännu en gång lördag. Det enda jag har i huvudet är att jag måste plugga men att jag inte vill. 

Utmanar mig själv med fasta från igår kl. 20 och vill ha till kl. 20 idag men middagen kommer väl inte bli så sen. Kanske 18.30..22,5 timmar. Eller så har jag en utmaning om att hamna på 0 eller -...... I och med att middagar har så mycket kalorier blir det alltså att träna mycket under dagen och inte äta så att mdidagen är bortbränd innan vi ska äta. Det låter faktiskt bra. Det är fint väder idag, fast iskallt. Att bränna 500 borde räcka.. Men får se vad jag hamnar på. 


Först plugg.

Men det ska gå. Ska börja lite på plugget nu och sen städa och träna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0