Sluta äta tack

 
Igår hamnade jag på 692 kcal. Var duktig hela dagen och låg på 400, men såklart vaknade jag mitt i natten och kunde inte somna om utan frossade i mig mangosorbet och knäckebröd. Duktigt. 

Idag blev frukosten under matten, 2 klementiner, och matteläraren bad mig sluta äta.
Okej tänkte jag. Trodde jag skulle börja gråta.Logiskt såklart att inte äta under en lektion, men ändå känns det som en bekräftelse på att aldrig äta inför andra. Fått för många sånna kommentarer nu. Får göra något åt det helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Fiee

man kan verkligen vända och vrida på allt.. eller hur.. tragiskt :(

2012-12-14 @ 19:40:45
URL: http://Fiee.blogg.se
Postat av: Natacha

Men guud!
Asså bli så arg när dom säger sånt!Frukt skadar lixom aldrig att äta på en lektion heller.. De har varit tvärtom för mig,jag har mer blivit väldigt uppmuntrad att börja med att ta typ ett mellis under lektionstid,t.ex en näringsdryck. MEn har aldrig gjort de...

2012-12-15 @ 01:21:53
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0