900

Ångesten känns lite bättre nu. 
Ska få en gnutta hjälp av en klasskompis senare med matten som behövs till en av inlämningarna och resten ska jag klara, det handlar bara om att ge det tid. Har ca 1500 ord kvar på denna, sen ännu en som jag gör imorgon på ytterligare 2000 ord och sedan.. tänker jag inte ens räkna upp mer pga ångesten.

Har gått en timmes pw nu och ligger på +900 för dagen istället, känns inge bra men bättre än innan. Ska sänka Shapeup så jag har en maxgräns på 700, vill ju inte se det röda.. Skippar middagen då det är den jag fått i mig ca 600 kcal från. Och mamma jobbar så bad pappa köpa Pepsi Max, ja nu är han hemma. Vet inte om det bara är över helgen eller om han kanske är hemma några dagar till eller om allt resande är klart för en stund. Vet knappt om han vet själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0