Dagens intag

Frukost, ca 3 skedar havregrynsgröt
Eftermiddagsmellis: nötter (buhu)
Middag: tomatsoppa (190 kcal / portion), 2 knäckebröd med kaviar

måste. sluta. äta. nötter.
eller lite är bra för behöver järn och proteiner men äter säkert 700 kcal i nöttter åt gången och när jag börjat kan jag inte sluta. Ställer inte ens ner påsen, bara trycker i mig.

Och i skåpet har vi lussebullar. Hembakta. och pepparkakor men dem är ingen fara. Inte idag, har inget sug alls efter dem. Har iallafall stått emot alla kakor idag, och pizza ikväll (pappa åt det och frågade om jag ville ha), köpte inget godis i affären (bättre med naturgodiset men still not very good...), har varit hemma sedan klockan 2 och har inte tagit.

Däremot trots att en del av mig säger nu "tänk på efter, tänk på känslan efter. du vet att du gråter, du vet att du kommer få ångest, du är mätt och du vet att du kommer må bättre imorgon om du inte äter någon bullee. börjar du kommer du inte sluta"
Så är det ändå en del av mig som SKITER i allt och bara vill ha.
Jag hatar den delen av mig själv. Som är så girig.
Måste stå emot henne, hon äcklar mig.

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Ja , tänk om nötter hade varit låga i kalorier...

2012-11-26 @ 00:16:03
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0