Dem har ingen aning, nej dem har ingen aning Om hur det känns att inte veta vad som är fel

Jag saknar rutiner. Det fungerar inte att vara hemma om omringad av mat... 
Slösade typ alla mina pengar igår så skiter i utgång idag.. Hade bestämt med min kompis men kom hem typ klockan 8 imorse, ehh.. Nu har jag ätit thai nudlar och kommer förmodligen ta mer. Det känns som jag måste för det finns där. Det är så himla gott. Jag hatar god mat. Jag har ingen självkontroll och det ät vidrigt, den enda som lider av det är ju jag och mat är ett straff i sig själv.. Som att trycka på blåmärken, det gör ont men man gör det ändå för man "gillar" smärtan. GIllar jag att hata mig själv?

Kanske en trygghet det också.

Fan. Mat som inte ens är min svaghet , det är ju godis.

Imorgon vill jag gymma. Nu vill jag helst sova men det är för ljust.. Har bara legat och kollat Vampire diaries och Big bang theory.. Så jobbigt att hålla koll på vilket avsnitt man är på i alla serier.

Har jag pluggat vad jag behöver över lovet?
Hell to the no... Och med det tänker jag återgå till serierna och ångesten.

Kommentarer
Postat av: carro

haha jag vet, skitsur för jag ville verkligen in på cardinal o se ifall vi skulle känna igen varandra...

tyvärr så drack jag ganska mycket innan :/

åh älskar serier, det är verkligen bäst. haha tittar på så jäkla många serier så att jag aldrig heller har koll på vilket avsnitt jag är på :P

2012-11-02 @ 16:59:37
URL: http://ettanaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0