Fastan börjar bra och kommer sluta bra

God morgon!
Min vikt var inte så sjuk som jag trodde den skulle vara, vet inte hur mycket jag åt igår men det var sjukt mycket. 
 
Tror jag var sjukt trött igår när jag räknade timmar, vetefan vad jag höll på med?? Hahha...!

Började 00 inatt så det är nu 12h sen. Det är 24h tills kl 12 imorgon (sammanlagt 36h). Vet inte varifrån jag fick att det var 40h klockan 10 haha? Men! Tänker förlänga tills klockan 18 så det blir 42h. 
 
Frukost:
- vatten
- kaffe med typ 1 tsk mjölk.

Låg kvar i sängen extra länge imorse haha.. När jag gick upp gick jag direkt och tvättade mig, ansiktet, kroppen osv, för att känna mig ren. Man vill ju inte bli smutsig av mat sen. Det känns jättebra, kommer klara detta! Varit så taggad att jag drömt att jag fastade och att jag klarade mitt mål :)
Enda gången jag gått en dag utan mat är ju när jag inte hade aptit men nu behöver jag verkligen få tillbaka min behärskning. Önskar att jag kunde göra det längre men det går ju inte.. Skippade säga att jag känner mig sjuk men tror jag fått genom viljan om soppa ikväll iallafall. I och med att det då blir soppa (mat) så tror jag ändå att jag vill köra några extra timmar imorgon. Typ tills middagen imorgon. (Som jag skrev då.. ca kl 18, kan bli senare)
 
 
Nu ska jag städa rummet så jag inte har en äcklig omgivning... (och för att det distraherar och så bränner det lite kcal) Vill vara HELT ren! Sen MÅSTE jag plugga alltså vad håller jag på med?! Det är inte ens en svår inlämning jag ska göra, jag måste bara göra den haha.. Sen har jag 2 till som är skitsvåra men den ena måste jag komma till skolan för att göra och den andra kan jag ta imorgon...
 
Blir långpromenad senare istället för gym. Kanske tar med en hund till och med, längesen jag gick med min älskling (a tyvär så älskar jag den ena lite mer än den andra.. haha skuldkänslor). Tror dock jag börjar svullna i halsen :( Vill inte bli sjuk. 
So. Why. Do. It?
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Duktig du är! <3

2012-11-04 @ 17:02:23
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0