Förlåt

Hej hörrni.
Idag är en hemsk dag. Först av allt, det är lördag och andra lördagen i rad är jag uppe kl 06..Öppet hus på skolan, suck. 
Idag tog jag tag i livet och ställde mig på vågen. 53 kilo.Fick panik och bara satte mig på golvet och grät. Men det var rätt åt mig, har inte stått emot någonting. Eller jo det har jag, beter mig som en fjantig barnunge som jag gjorde när jag var 16.. äter inget men "tycker synd om mig själv som borde få vara normal som alla andra" och trycker i mig nötter och kexchoklad och pepparkakor hela kvällarna för att trösta mig själv. Hur fan tröstar det mig då?

Försökte spy i papperskorgen och någon sörja kom men inget annat. Bara luft, som för övrigt höll på att kväva mig, är täppt i näsan.

Känner mig bara äcklig. Från att ha ett BMI på 17.2 ligger jagnu runt 18+igen och det KÄNNS INTE BRA.

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

63 kilo är väl inte alls farligt?

2012-11-26 @ 00:54:05
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0