I hate every cell from my head to my feet, yet here I remain in this prison of meat

Alla era bloggar ekar ju. Vad tråkigt en dag som denna då jag bara undviker plugg.
Annars har dagen varit "bra" men önskar att min hals inte rivit så och att regnet varit stilla i någon timme så att jag fått gå på en promenad. Och så önskar jag att mamma inte lagat ungspannkaka till middag och frågat om jag går på en diet (tog äppelcidervinäger + vegeterian + egna power bars + "nyttigt snacks"..börjar bli en del på kort tid) så kan inte komma upp med någon ursäkt.
 
Jag önskar att jag hade haft en bra relation till mina föräldrar men det har jag inte. Det är mitt fel, är en hemsk dotter, det vet jag. Jag har alltid ett skal med taggar på utsidan istället för att visa hur mjuk jag är på insidan. Min pappa reser mycket och är sällan hemma vilket jag utnyttjar till att ge honom skuldkänslor och "låna ut" pengar till mig som jag inte behöver ge tillbaka. Efter han åkte idag började jag gråta så mycket att hundarna kollade knäpp på mig. Visste inte ens att han skulle iväg förrän han åkte så var irriterad på honom hela morgonen utan anledning, vad han än frågade eller sade så var jag bara sur tillbaka. Fattar inte hur han orkar med mig alls. Nu gråter jag igen. Jag stöter bort dem hela tiden och trots att jag älskar dem så kan jag inte visa det. Jag KAN inte det är någonting som stoppar mig.

Jag önskar att jag var en mer känslosam människa men jag är bara det när jag är ensam. Klagar gärna på skolan och ytliga ting för att inte visa att jag är söndrig.

Och jag önskar att de visste att jag röker. Men det vågar jag inte berätta för då ryker väl allt som har med bal och student att göra om man pratar ekonomiskt. Suck..

Väger fortfarande 52.7 trots att jag ätit mycket och tränat lite de senaste dagarna. Vill till 45 kg. 
 
Dagens in (SKULLE varit okej om jag tränat. Nu känns de inge bra alls):
Frukost:
- ½ dl havregrynsgröd + kanel + ca 10 st russin
- 1 kokt ägg med lite kaviar
~ 200 kcal
 
Annat: 
- russin ~ 150 kcal
 
Middag:
Ungspannkaka: ~ 400 kcal (om jag äter lite mindre än en hel portion)

Men är inte så hungrig. Drack nyss min matsked med äppelcidervinäger och nu ännu en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0