I long for your touch and I miss you so much

Är det bara jag som inte fattar hysterin med bilden nedan? Hon ser väl ut att ha vilken modellkropp som helst? Tycker inte hon ser sjuk ut? Knas.

Dagen är bra hittills.
Frukosten blev som sagt havregrynsgröt och sen äpple innan lunchen och ingen lunch (eller jo 3 skivor rödbeta) sen ett äpple på eftermiddagen. Ska hem nu och vill inte äta middag, det blir ris, klarar inte det. Börjar jg kommer jg inte sluta. Men har klagat hela dagen på halsen så ska verkligen försöka att inte överäta. Mamma kan ju inte klaga när det känns som att svälja nålar? Ska säga att jag inte känner smaken av det heller. Detta ska jag lösa.

Kram.


Kommentarer
Postat av: Fancy F

Jaa jag fattar inte heller. Hon ser verkligen inte sjuk ut alls! Snarare tvärt om, smal snygg och frisk lixom.

Hoppas du blir bra i halsen snart<3

2012-11-06 @ 19:22:32
URL: http://fancyfamine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0