I surrender and it's all over now

Kunde inte somna inatt så gick ner och gjorde te. Öppnade skafferiet och tittade på alla lussebullar, russin, pepparkakor.. Tänkte att självklart kan jag ta! - om jag vill stanna och stampa på samma plats. Om jag inte vill bli tunn och fin.Om jag aldrig vill höra att jag är för smal. Om jag inte vill det, då är det bara att hugga in.
Så jag stängde skafferiet, tog mitt te och stängde in mig i mitt rum. 

Känns bra idag iallafall. Morgonvikten stod på 52.2 för andra dagen i rad, men bättre det än plus, med tanke på äpplekakan igår... 

Frukosten idag blev ca 0.5 dl yoghurt med ca 1/4 dl havregryn och lite kaffe och nu lite te. Ska snart till bussen.

Har börjat få lite kärlek till klänningar. Då ser ingen ens lår.
ohhtobeskinny:

So true….

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0