I want to change the world but instead I sleep

Nytt i designen: Lite stats i menyn till höger. Ålder/vikt/målvikt och så.

Åt en varma koppen, ost & brocolli (funderade på att ta svamp men kändes mer mättande med ost när det ändå var samma kcal eller är jag ute och cyklar, hehe?), efter blev jag sugen på något så körde en tugga & spotta. Lite power bar. Men ja som sagt så svalde jag inte. Kändes bättre ett tag och sen kom nötsuget. Tog svamp-varma koppen då jag sparar i längden på att mätta suget med det än att kränga 500 kcal nötter sen, bara fetter .. 

Totalt intag idag: 520
+ vardagsmotion 

Vill bara tränaaa, vill inte ligga på +500 vill liggar på - eller 0 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0