I'm saying yes to skinny

Nu beställde mamma och pappa pizza.
Är inte sjuk mer fast jag låtsas som det så jag tackade nej.
Inte hamburgare eller något annat då? Frågade pappa. Men icke.
Är inte ens hungrig, bara.. sugen. Men ni vet hur det är. Börjar man slutar man inte.
Det finns pannkakor i köket, sa mamma då. Om du vill ha sen.

Klart jag vet att det finns pannkakor, har kännt doften från dem i timmar, eller.. Doften har funnits i mina tankar i flera timmar. Klart jag vill ha pannkaka.

Fast så tänker jag på kalorierna.

Fast jag vill ju ha. Det är så  gott.

Fast så tänker jag på känslan av att vakna upp imorgon och veta att jag inte ätit på hela dagen. Har inte klarat det innan.. 

Tror den känslan vinner faktiskt. Ska inte äta frukost imorgon heller. Kanske tar en sån hot cup till middagen, det är bara 70 kcal. Eller innan sista lektionen. Vill helst inte ta 2.
 
 
Vägde mig förresten innan, var sååå rätt efter gårdagen att jag skulle vara uppe i 52 kilo igen, men låg på 51.3. Det är ett farthinder här på 51 nu, fast det är helt mitt eget fel.

"It doesn't take motivation to starve, it takes self-hatred"
Kan inte ens hata mig själv tillräckligt för att vara bra. Då är man sämst.
skinny-scarred:

skinny-scarred:

give me… 

Kommentarer
Postat av: Missa

Men gud nu skäms jag! Tidigare i bloggen har jag ju failat helt och trampat runt på samma ställe, haha! Jag är långt ifrån duktig.

Kram <3

2012-11-13 @ 22:43:57
URL: http://perfectlythin.webblogg.se
Postat av: novalie

fick en virussjukdom för ett halvår sen som tar på hjärtat :( har fått medicin och nu är jag långsamt påväg mot att bli frisk. det går lite upp och ner. man är väldigt trött hela tiden och det känns som att man har feber liksom. tränar jag så kan hjärtat sluta slå och då dör man på bara några sekunder... men det är nog inte så vanligt. hoppas jag.

du är så himla fin! glöm inte att man fåååår äta ibland. bara man inte överkonsumerar liksom :*

2012-11-14 @ 00:12:05
URL: http://skinnynovalie.blogg.se
Postat av: Natacha

<3

2012-11-14 @ 19:27:50
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0