I’ve seen it before.. This eyesore, it’s me

Okej, detta är någonting jag aldrig gjort innan.. Dels för att jag är för rädd för att misslyckas och så självklart mina hökar till föräldrar. Men jag måste ha tillbaka min självkontroll. Jösses när jag börjar kan jag ju inte sluta! 
 
Börjar nu, 00:00 och ska hålla mig i 40 timmar.. Får alltså äta igen kl. 10 på morgonen imorgon/övermorgon eller hur man nu ser på det vid denna tiden hehe. (varav då 16 h kommer jag typ sova haha..)
 
Kommer "vara sjuk" imorgon och be pappa köpa varmpa koppen till mig, för tror inte jag kommer klara en vattenasta direkt + tror jag  måste vara med vid middagen om så för en varma koppen.. 
 
Frukost: kamomillte/kaffe, vatten
Mellanmål: vatten
Lunch: grönt te/kaffe,vatten
Mellanmål: proviva/rooibos julte, vatten
Middag: Varma koppen, vatten
Kvällsmellis: vatten/kamomillte
 
Älskar jag te eller? 
Vi har massor av fler smaker men just kamomill är bra för mage och hals och har ont i halsen + mycket magproblem så bra att börja och avsluta dagen med det.. Grönt te säger sig själv! Och julte't är för att det är otroligt gott.
perfect-40:

this. I’m trying not to
Någon promenad också såklart. Tänker inte ligga på + om jag ska fasta.. 
I framtiden kanske jag kan göra längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0