rg

Klart som fan att jag tog kladdis. Klart som fan att jag skräpar ner mig så, så äckligt värdelös. Känns som 2 kg upp på det. Mår illa av mig själv.

Fasta från 20,00 idag alltså. Siktar på att komma hem sent imorgon. Vill helst inte äta förrän på morgonen i övermorgon. Lätt tycker ni, men jag är helt enkelt van vid att kompa med träning. Det är det bästa som finns, att se kalorierna brännas bort en efter en... Det är skönt. Känner mig bäst i världen.

När jag står emot får jag ett knäpp i huvudet som säger att jag är svag som inte äter normalt, att jag inte får njuta som andra. och om jag äter slutar det som nu i ångest och gråt och äckel och panik och rädsla över att gå till skolan, rädd att någon ska se att jag blivit tjockare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0