Snack / frukost: tips

God morgon!
Vill tipsa om ett jättegott snack, kalorisnålt också. Alla vet ju (tror jag) att banan är en söt frukt, så ett grymt bra snack för att dämpa sötsuget är att lägga bananer (jag delade dem på mitten) i frysen i några timmar, t.ex över natten. Sedan klickar man på yoghurt (efter vad man vill ha.. hade nog valt grekisk yoghurt men vi hade inte det så det blev vanlig vaniljyoghurt / vi har inga lågkaloriprodukter, mamma är emot det) sedan krossade jag lite kellogs k special på. Sååååååå gott. tar verkligen bort suget efter allt sött. Och snålt på kalorier :) Har ni kalorisnål yoghurt blir det ju ännu färre. 

Som frukost föredrar jag dock gröt, detta var för att testa som det ble frukost. Gröt har mindre kalorier och är mer mättande.. Men detta är ju perfekt istället för godis.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hah! Ior har även jag. :) Följer dig jag också! :)

2012-11-04 @ 13:44:54
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0