Somehow you've got everybody fooled

God morgon!
Är lite sur på mig själv egentligen men jag gjorde nog rätt i att avboka Body pump idag. Skulle varit en sak om jag inte bode en timme från stan och ett par kilometer från bussen och om det inte varit så satans kallt ute att man nästan gråter så ont det gör i halsen.. Men nu kändes det inte som en bra idé när mina ben gör så satans ont. Inte träningsvärk... bara ont. (ursäkter, ursäkter, ursäkter...) Vill dock verkligen gå på body pump så lite sugit måste jag säga för snart är det ju skola igen och då kan jag ju inte skippa lektioner precis för det... wääh. 

AJA. Idag ska jag ha en riktig "ta hand om mig själv dag".. För ikväll blir det utgång! Så ja, dagen kommer gå skit hur jag än gör med tanke på kalorierna i drickan... Men tänker göra så gott jag kan för att inte förstöra i onödan. Valde att göra en hälsosam frukost (stor) för att hålla mig borta från massa sötsug under dagen..

Frukost:
½ portion gröt (extra vatten för att slippa mjölk - just sayin) med kanel och 2 bitar torkad aprikos, canderel.
Kaffe med ½½ dl (haha) mellanmjölk.
Kokt ägg (kan ni fatta att jag försökt koka ägg innan ca 10 gånger men idag var första gången jag lyckades?)
Totalt: 205 kcal (Allt avrundat uppåt för att vara säker..)
 

En stor och mättande frukost med helt okej kalorigräns.. Känns som magen ska sprängas. (Nej inte positivt för ska ju inte träna) (Oh vad jag vill träna) (fan)

Men måste tänka på benen, annars kan jag inte träna alls..

Vill ha en träningsmatta. Kan inte göra sit ups på golv eller vanlig matta för det gör så satans ont i svanskotan, skojar inte när jag säger att jag får blåmärken. 

Är lite rädd för det känns som mina lår har blivit större. Äter ju mer nu när aptiten är tillbaka.. Så svårt, önskar att mina skuldkänslor kom INNAN jag grisade ner mig. 
duetosuicide:

 Proibido Comer !
Drömkropp much??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0