STRESSSAADDDD så jag dör

Det går bra hittills. Druckit massor av kaffe så magen bör vara ren sedan igår nu, dricker te och kaffe och tänkte ta lite pepsi max nu. Plugget går bra, antar jag. Mycket kvar, kommer sitta hela dagen med samma som jag satt med igår = får göra den andra på 2000 ord imorgon = kommer få åka till skolan sjukt tidigt för att träffa bästis och träna på talet som är på tisdag = komme rinte gå bra och ehh var finns tiden att träna på provet på fredag och förbereda min 7 minuters redovisning som också är på tisdag och NÄR ska jag hinna börja på uppsatsen som ska vara påbörjad på torsdag? Och när fasen ska jag börja på min matte uppsats som ska vara påbörjad imorgon? 

Suck,


Vet att jag tjatar men visst är det en sjuk helg / sjuk vecka?  

Nu ligger jag iallafall på 51.4 så redan -0,4 bara från att rena mig lite från gårdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0