Well it takes one to know one, kid, I think you've got it bad

Fan. Motivationen försvann nu när jag duschade. Blev bara trött. Och sjukt sötsugen (alltså vad fan).. Ochn nysig, och när jag nyser kommer snor ur näsan. Glamourösa livet av inget immunsystem what so ever. Nää nu ljuger jag igen, äter för mycket för ett dåligt immunförsvar. Det är kallt helt enkelt. 
Vägde 51.7 innan. Ligger iallafall stadigt och har legat på 700 kcal de senaste (alltså orkar inte, äckliga nötter igår det glömde jag säga..!) och idag att det blev så mycket soppa. Hoppas jag öerräknat kalorierna. Men iaf. Skönt att kunna äta så mycket utan att gå upp i vikt. Då vet jag att under 700 sträcket ska ge minus liksom.

Det är lite konstigt men på något vis älskar jag symptomen man får när kroppen känner näringsbrist. T.ex. så känner jag mig misslyckad i skolan om mina händer inte är kalla, om jag inte fryser, om jag inte är lite halvsnurrig och virrig och om ag inte har ringarna under ögonen. Då har jag misslyckats liksom. Ätit mer än jag borde ha. Blir glad om jag ser en vit prick på naglen av vitaminbrist eller vad det nu är. Det jag inte vill är tappa hår. Men annars. 
Någon annan som ser det som ska avskräcka människor från att äta för lite som ... vinster? Herregud. Jag vill inte bli smal bara, jag vill förstöra mig själv. 
 
Ska nog lägga mig snart och kolla serier istället. Så gick det med den motiationen. Har besök av mr. bafusin och herr nässpray. Snart te också.
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Åh vad den översta bilden var sann!

2012-11-09 @ 22:51:17
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0