You've carried on for so long, you couldn't stop if you tried it

Frukost: kaffe
Lunch: cola zero
"Mellanmål": Blir en kaffe, om typ 20 min
Mellanmål igen: Vår lärare bjuder på te sista lektionen
Middag: åh. vill inte tänka på det. Får se vad mamma gör.

Mår bra för jag vet att vikten gått ner, annars känner jag mig väl lite konstig. Typ ofokuserad, vill ju göra bra ifrån mig i skolan. Har haft en sån dag idag när jag mrå illa av vad jag håller på med. Stackars mina föräldrar som har en så misslyckad dotter. Om de märker de kommer de ju skylla på sig själva och det vill jag inte. Och kommer inte klara provet imorgon (psykologi, kan alla symptom för sjukdomarna osv, men namn och årtal.. fifan)... Men jag vill ju inte sluta.

Tror mina lår är ½-1 cm smalare, mätte igår men det blev lite snabbt.. kommer typ inte ihåg. Ska göra det ordentligt idag/ikväll och skriva här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0