52.2

Vägde mg nyss och vågen stod på 52.5. Jag vet att det är +0.9/+0.7 sedan igår men det känns okej med tanke på att jag fick i mig rätt mycket mat igår. Hittills har dagen gått bra. 

Nu kommer det jobbiga. Kvällsmaten. Risotto, gissar på att det blir med svamp och salami, vilket hamnar på 385 kcal / portion. Jag äter INTE en normal portion dock, speciellt inte nu när jag vet siffrorna. Men runt 300 kan det nog hamna på. Åh.
 
Då kommer jag ligga på +487.. Tur jag rör mig så mycket om dagarna, men kommer som sagt enbart räkna in gymträning. Inte hemmaträning eller vardagsmotion. Då äter man ju mer. 

Nu ska jag strax städa för att hålla mig upptagen innan maten, men jag gillar känslan av hunger. Vill inte bli av med den. Får göra te med honung sen för sockersuget bara så löser det sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0