Cinderella are you really that happy?

Just nu ligger jag bra till, har ätit en hel del men brännt bort.

Frukost: ½ portion gröt med kanel och canderel. Hade lite mer vatten än man ska för att slippa blanda ner mjölk. Kaffe. ca. 86 kcal.
Lunch; lite mer än 1 dl yoghurt, ca ½ dl havregryn och russin. ca 214 kcal.
Övrigt: 2 wasa sport med lite kalles kaviar på, russin med jordnötter (ÅRH) och två torkade aprikosbitar. ca.249 kcal.


Träning: Promenixat bort 436 kcal.

Totalt: 113 kcal

Ska också cykla sedan, blir dock bara 71 kcal men ändå. Då landar jag på 42 kcal...

DOCK. Så ska jag till min barndomsbästis. Det bra är att det inte blir godis för hon försöker vara nyttig och då kommer jag alltså inte behöva bli frestad! Ska säga till henne att jag ätit hemma och till pappa att jag äter hos henne. Vi är ensamma i hennes systers lägenhet så behöver inte tänka på hennes föräldrar.
Men tror ändå det kan bli en del. Kanske 2 frukter och sedan köpte jag lättkeso och frusna bär för det är sååå gott att blanda. Egentligen är det min fuskdag idag men har ändrat mig. Vill inte ha fuskdagar. Kan inte ha det. 



(Min lärare har inte svarat på mailet ännu.... Nervös)

Imorgon ska jag på halloweenfest så vill inte vara svullen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0