Hip bones

Vad är erat största "mathot" ? 
Jag försöker komma på vad som får mig att vilja äta, och det är ensamhet. Så fort jag inte är med vänner så kommer suget. 
 
 
Var tvunget att äta tonfiskssallad nu för mamma är ju hemma, suckkkk. Räknar på 300 kcal men hoppas att jag överräknar för åt inte jättemycket.. Min magsäck är ju rätt liten nu. Så har 17 kcal kvar för idag. (Jag åt en till kanelbulle innan. Skulle inte gjort om mamma bara gjort middag enligt vanliga rutiner men hon va ute med hundarna ..)


Min lärare frågade om jag kontaktat skolkuratorn. Det har jag inte. Nu vill jag ner, ner ner. Vill fortsätta. Hur svarar man då på "varför?", "ehh.. det var fredag ju". Good fucking job, idiot. Kunde väl bara sagt att det var ett för stort steg och att jag måste smälta allt först så hade massor av problem förskjutits.... Får lösa det med tiden...
Gillar mina höftben faktiskt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0