Idag

Varit orolig när jag vägt mig på gymmet för tror den visar ett kg mer än vågen hemma.. Usch vilket är rätt liksom. Men idag visade den 52.5 så ska bli spännande att komma hem och väga mig! Kommer hem halv 5 ca så hinner inte äta mkt innan middagen så hoppas jag klarar att hålla mig till 0. Då blir jag glad på mig själv.

Sen hatar jag mig själv som pratade med min lärare. Tycker så mycket om henne och hon bryr sig men jag vill ju inte bli av med detta nu. Innan var jag Rädd då jag inte kunde äta, men är det något mer jag inte kan så är de att ljuga. Hon ser ju rakt igenom mig när jag säger att detr bra och att nej jag får inga skuldkänslor... Rakt igenom ser hon.
"Om jag märker att du blir smalare så vet du att jag har anmälningsplikten om du kommer hata mig för det, bättre om du själv Mailar kuratorn"

Jag vill ju inte det mer men nu vet ju min lärare oavsett vad och därför kommer hon ju hålla koll.. Jag hatar mig själv, världens största idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0