Idag

Så. 
Det blev 1h powerwalk. Hade ingen lust och ingen ork, brukar tycka det är skönt när jag väl är ute men inte idag. Efter halva ville jag gena och ta den snabba vägen hem men klarade inte av ångesten att bara gå en halvtimme istället för en timme, var ju uppe i en hel del. Trots 6km cykling. Nej jag kunde inte hålla fingrarna borta från glassen idag. Däremot när jag började trycka i mig mariekex hann jag äta ett halvt (9 kcal) sen fick jag vett i skallen och spottade ut resten och lade tillbaka de som jag inte börjat på ... Sen på med träningskläderna och ut. 

Nu ligger jag på +360 och ska även få i mig soppa........... Helt ok antar jag, så länge jag är under 800 känns det okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0