If you wake up in darkness before the dawn breaks, there is a strength inside in this magic and mistakes

Det är ju galet vad jag skriver mycket! Har saknat allt så mycket. Saknat allt detta. Känner mig hemma igen...

Ligger dock på rätt mycket + nu efter middagen, MEN mamma hade planerat fläskpannkaka och som tur var (!!!) fick jag henne att ändra sig. Usch. Så det blev något mycket godare! Grönsakssoppa (massor med broccoli och blomkål och morötter) med spagetti men såklart undvek jag spagettin så mycket jag kunde. Men tog två portioner och som jag kanske nämnt är min magsäck rätt liten nu så har KRAMP! Varför åt jag två när min kropp inte vill ha det! Mår typ illa.. Åh men får skylla mig själv. Räknar det på ca. 200 iallafall. Drack vatten bara och åt inget äckligt vitt bröd.
 
Det är en så underbar känsla iallafall att inte gilla matig mat. Jag tycker inte om vanlig mat helt enkelt. Grönsaker i alla dess former är såå gott, men pizza, hamburgare, spagetti & köttfärssås, köttbullar, gratänger... nej jag vill inte ha det. Kött allra minst! Blir liksom äcklad av tanken.

Min bästa väns problem är att hon älskar mat. Jag har bara sockriga saker att se upp för. 

Kommentarer
Postat av: novalie

men gud tack vad fin du är! och jag säger faktiskt detsamma, du är en av dom snyggaste jag vet och tycker du ska vara gld över hur du ser ut!! jag måste också säga att du är väldigt duktig, imponerad! puss :*

2012-10-10 @ 00:09:10
URL: http://skinnynovalie.blogg.se
Postat av: e.

sv: oj, tack :) tycker din är bra med!

2012-10-10 @ 07:10:26
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com
Postat av: I

sv: Haha jo visst kan man kalla de motgångar med vården haha men de kanske löser sig får man hoppas på!

2012-10-10 @ 16:36:40
URL: http://troochtvivel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0