Just a little bit thinner and maybe I'll get there

Efter halloweenfesteen igår så sov jag där. När jag skulle hem ville jag bränna lite extra kcal så tog klackarna och gick mot centrum för att möta en vän på en cigg. Blev iallafall 20-25 min i klackarna då.. Sen missade jag busse och skulle vänta på centralen i en timme och tänkte att då kan jag köpa någon frukost....Gick in på Pressbyrån och tänkte köpa en hunger control, men ville ha kaffe och tycker dessutom det är pinsamt att dricka shakesen framför folk för de tittar konstigt på en. Ser att man dietar. Letade efter något nyttigt, tittade på allt de onyttiga och tänkte på snickers, twix... ahlgrens bilar, polly... Började gå mot dem men insåg att jag inte skulle kunna äta dem. Hade redan ätit MC ju så jag kunde inte. Gick mot mackorna men man kunde inte se hur mycket kcal det var i dem ju. Tänkte påHunger control bar men de innehåller ju rätt mycket. Började få panik och skämdes över att vela så länge, fram och tillbaka i affären. vid kaffet fanns kanelbullar och så ställde jag mig i kön och gjorde mig redo att säga "en stor bryggkaffe och en kanelbulle" men jag kunde inte! Tog en hunger control bar ändå och en kaffe. 

Får nu höra titt som tätt att jag blivit smalare från dem jag känner och av folk jag inte känner får jag beröm för min kropp från. Men det är för att dem är större än mig. Jag är inte smal utan normal. Normal är inte bra nog, vill vara unik och speciell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0