Plugg

Ångest över vad klockan är, ska upp 6 imorgon och har mörka ringar under ögonen pga för lite sömn alla andra nätter också. Men vad gör man inte? Har en 15 minuters presentation tills imorgon med en kompis som jag insåg inte var 15 min men har inte kunnat få tag på henne så har ändrat den själv i typ en timme. 
Imorgon är också sista inlämningen för världens viktigaste uppsats typ.. Hållit på med den i ett år och nu är det dags.. Så satt och försökte skriva ut den i sammanlagt tre timmar, alltså sämst!! Men till sist.. Och nu ska jag plugga psykologi. Åhh kommer inte orka morgondagen men vad gör man?

Intaget är +450 

Kommentarer
Postat av: carro

Ja vad roligt att du är tillbaka! jag har följt din blogg sen du startade den.

Jag är 18 år, hur gammal är du? och i vilken del av sverige bor du i ifall man får fråga det? :)

2012-10-22 @ 14:10:17
URL: http://ettanaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0