Rädd

Oh gud, oh gud, oh gud oh gud oh gud....!
Mailade nyss min lärare. Kan ju inte ljuga IRL så får göra det på mailen. Mitt hjärta slår i 120. var det rätt att skicka? Vill inte att hon ska avbryta mig med detta. Det var fel av mig att berätta från början.

Däremot berättade jag ju mest om att jag tappat aptiten och DET var jag livrädd över. men den är ju tillbaka (tyvärr).... Så skrev såhär..:



Anledningen till att jag inte har mailat (skolkuratorns namn) är för att jag inte är säker på om det är nödvändigt.
Jag har nog fått det att värka värre än det är.. När jag kom till dig var jag jätterädd för att min aptit försvunnit och varit borta ett tag osv i olika perioder sedan sommaren och jag visste inte varför.
Men jag har fått tillbaka aptiten igen och borde ha sagt det igår men det kändes lite dumt bara eftersom jag lagt det på dig i onödan liksom. Förlåt för det, känner mig jättedum.
Skulle jag få någon viktförändring är det snarare för att jag ändrat min ”diet” (äter i princip inte kött)  och tränar ganska mycket så det är ju bara normalt..
Därför känner jag att jag avvaktar med att maila (kuratorns namn) till om den skulle försvinna igen, så gör jag det då… 



OMG HAHAHAH stavade fel på "verka", är jag sämst eller?

Anledningen till att jag nämnde viktförändring är eftersom hon sa att hon hade anmälningsplikt om hon märkte att jag gick ner och jag kommer ju gå ner så.. 

Vill inte att hon ska svara. Får hjärtklapp av tanken att hon inte går på det. Fast det är ju sant. Egentligen. Ehh.

Kommentarer
Postat av: S

berätta om hon skrev tillbaka sen =) undra om hon går på det.. <3

2012-10-26 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0