Så förbannat bra det känns

Ser ni? Ser ni, ser ni, ser ni? Vågen står på 51.6(dock .8 efter duschen..) men femtioETT..!! Det var ÅR sedan! Kommer inte ens ihåg! Jag kan ju, för en gångs skull lyckas jag. Innan handlade det om att jag ville att någon skulle märka hur dåligt jag mådde men denna gången är annorlunda. Nu vågar jag vara ärlig om jag misslyckas och jag äter inte bakom ryggen. Detta är det enda som gör mina dagar värda. Kärlek på er från mig!
(Dock måste jag äta middag annars kommer mamma och pappa märka.. Men bara soppa.. Ge mig inte mer skuldkänslor än jag har.. Straff nog är mitt huvud och ett litet tag till tänker jag vara lycklig).


Kommentarer
Postat av: A

Jag bor i korridor! Det är endast köket som är gemensamt, så det är okej. Och billigt.

Vad duktig du är vännen, grattis till vikten och så!!

2012-10-15 @ 18:55:34
URL: http://atmosfar.blogg.se
Postat av: dream

finfina du! önskar att jag också såg den siffran på vågen, men jag är alldeles för svag.

2012-10-15 @ 19:48:22
URL: http://www.dreamingforawhile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0