Sallad

Jag har hållit mig bra idag, trots en masarin så låg jag på 143 när jag kom hem. (cyklar 6 km så brände bort salladen till lunch och lite till) så unnade mig en ordentlig sallad nu för att inte falla för sockersuget. Det var såååå nära när jag gick till frysen och skulle ta broccoli att jag tog glass. TOBLERONE-GLASS. Liksom vad tänkte jag där? Aja men jag gjorde det inte och nu efter att jag ätit salladen är det bättre.
 
Kan verkligen inte vad som passar till vad osv, utan körde på med broccoli, morötter, ärt"rör" (ni fattar),
 
sallad, torkade aprikoser, russin, linser, solrosfrön och lite citronolja på det. Lol! Knasig blandning.
Åt dock inte allt, 2 st broccolis och sallad ligger kvar.

Kommentarer
Postat av: Myrna

Det där var inte direkt en ordentlig sallad :(

2012-10-12 @ 09:19:36
URL: http://myrnisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0