Shape up

Är rädd över att.. Ja, inte hetsäta för det är en helt annan sak.., men att ge in för suget när jag kommer hem.. Nybakade kanelbullar är för gott! Men tror jag är hemma i kanske 1h innan middagen så en timme att klara för efter maten kommer jag må illa av mättnadskänslan och kommer hålla mig undan då.. Lågt blodsocker bara.
Är beroende av kaffe när jag är sugen på sött/mat. Räddar mig alltid.

Innan gymmet låg jag på 457 men deg är inte helt korrekt då ca 200 av dem åt jag inatt, vaknade av muskelkramp och trodde det skulle gå bort av yoghurt och kellogs special, så antar att lite iallafall brändes bort innan jag ens gick upp? Åt ingen frukost men åt ett halvt äpple vid tio, sen sallad och morötter i skolan och pyttelite vegetarisk "köttfärs" .. Sen inget mer och efter det gym!

Så nu ska jag bara hålla mog borta från fällor. Dock är det obehagligt hur prestationen förändras när man inte har energin helt...


Fått massor av kommentar iaf av vänner att jag blivit smal. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0