Skuldkänslor, förlåt förlåt förlåt förlåt

Jag är misslyckad och jag är äcklig och jag har panik och hatar mig själv och vill dö
Jag har varit en snäll medborgare idag och samlar in pengar till världens barn, stod i regnet i 5 timmar minsann och fick ihop galet mycket (3 bössor)... Men sen skulle min pappa hämta mig och han ville ha BK. AAH MEN VA KUL ATT WHOPPER PEPPER ÄR 700 KCAL, vem i HELVETE är så dum att man kollar det efter? Sådana här dagar önskar jag att jag kunde spy. Varför kan jag inte?
 
Jag måste också plugga, har två av årets viktigaste presentationer i veckan och har inte börjat. Hade varit okej om jag inte haft båda tillsammans med någon annan. Jobbar bättre ensam.

Nu ska jag städa om något ska bli gjort, trots att kalorierna man bränner på det inte hjälper mig långt. Haft 900 som en gräns men hållit mig mellan 400-700 men idag har jag bara ätit, ätit, ätit... 600+ kcal naturgodis också. Nu blir det frukter och grönsaker ENBART. Så som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0