Ballerina

Varför heter det ballerinakex? Tvivlar på att en ballerina skulle röra dem. De står i personalrummet och jag vet inte var jag annars ska sitta.. Så himla molnigt ute, skulle gått men dricker mitt te och måste på toaletten sen är det knappt lönt. Fast det blir nog så. Jag vill röka också men det går inte. Ingen tändare samt smygrökare sedan två år tillbaka. Går alltså inte riktigt bland mammas arbetskollegor.

Det som är fruktansvärt jobbigt är att det är enkelt att stå emot kakor på jobb, verkligen inga problem längre. Det är när jag är hemma allt går åt helvete. Glass är ju min största svaghet! Och min bror är hemma och sover i rummet bredvid mitt så inte ens papperskorgen kan ta emot min ångest. Men behovet av att äta skiten är lika stark som ångesten efter.

Jag önskar att jag kunde uppskatta min familj mer men det är svårt. Jag kommer nog alltid hata mina föräldrar för att jag finns. Jag vill aldrig ha ett eget barn. Aldrig att jag tänker tvinga in någon i en sådan här värld..


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

De hette singoalla från början men bytte namn sen :3

2013-08-01 @ 14:11:00
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0