I'm gonna lose you.

Jag har inte småätit under hela helgen (fre-sön)! Igår åt jag en stor frukost, sen ännu en räk och ägg-sallad (dok en större från restaurang men kunde inte äta hela den var enorm!) sen på kvällen åt jag en själv-plock-sallad som var såå god! Inget annat (mer än alkohol ..), idag drack jag en smoothie från Coop som faktiskt är nyttig, glömt vad den heter.. Men enbart frukt i inget socker eller någonting. Det stod till och med exakt vad som var i och hur mycket tex -> 20 st vindruvor, haha. Och åt en liten måltidsersättnkngsbar, det blev 274 kcal. Lunch var en bar till på 97. Är hemma ca halv 6 (sitter på tåget) så kommer inte äta mer förrän jag kommer hem.

Har varit en fantastisk helg även om den varit fylld av jobbiga känslor. Jag vet inte vad jag ska göra.. Är förstörd. Det enda hoppet jag ser framför mig är om jag kan flytta snart.. Behöver någonting nytt. Någon ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0