Jag har vägt 60

Omg. Jag har vägt 60 kilo! Jag kommer fan inte ihåg detta? Hur kan man glömma en sån sak?! Alla har olika vikter till sin längd och så vidare så vikten i sig är inte det farliga. Bara vikten på mig! Jösses. 
 
"Tappat min aptit. Det håller inte ihop med min healthy life style, men har fått mig att tappa ett kilo. Det är verkligen sant att om man bantar genom att inte äta går man upp hur mycket som helst! Kom upp i 60 men är nere på 56-57 igen och längre ska jag - hälsosamt! Ligger väl på ca. +300 idag just nu men ska försöka få i mig kvällsmat, annars lär träningen imorgon inte gå bra.. Ska till frissan med och ta hand om min äckliga utväxt, så kan man inte se ut på nyår!"
2011-12-28
 

Det betyder att när jag var nere på 49 hade jag ett minus på 11 kilo sen min högsta vikt. Det får mig att känna mig mindre misslyckad. 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Fast 58 kilo för 170 cm är ju normalt :)

2013-08-17 @ 14:08:05
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0