Måndag

Cyklat 6,5 km (blev bara hem, fick skjuts på morgonen pga ösregn) - 125
Crosstrainer - 300
 
Gröt till frukost med äppelmos, nektarin till lunch, gräddglass med hallonkräm (skjut mig) till efterrätt + äpple. 
Kom hem och åt 2 sillknäckebröd, 1 kesoknäckebröd och sen ett vanligt bröd med keso. Mådde illa av mig själv och spydde så mycket jag kunde, var livrädd att pappa skulle komma hem. Men det gjorde han inte. Han ringde och frågade om han skulle köpa med någonting hem att äta, men nej, nej jag hade ju redan ätit av gårdagens rester... Tog lite av resterna i en påse och slängde i min papperskorg. Sen gick jag och tränade, och städade och grejer.
 
Nu kollar jag serier och dricker te, åt lite keso med tomat och grönsakskrydda till. Det värsta är att det inte är lättkeso så inte med gott samvete... 100g = 90 så typ 240 kcal i keso just nu. Så onödigt.

Jag har iallafall inte rört av kexen eller glassen eller nötterna här hemma.
Drömben.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Svar: Jo, det är jag. Fast till utseendet. Men det går ju (förhoppningsvis) att ändra. <3 tack för alla dina fina kommentarer, du gör mig så glad ❤

2013-08-12 @ 21:36:06
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: <33333 PUSS DU ÄR SÅ HIMLA KLOK!

2013-08-13 @ 21:55:20
URL: http://Vapenbroder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0