Stolen youth

Mellan fredag och lördag mår jag fruktansvärt dåligt om jag inte hittar på någonting, det är verkligen patetiskt. Men på samma gång är jag så utmattad på alla plan på fredagskvällen att jag helst av allt vill sova sen sover jag piss och vaknar alltid med huvudvärk som sitter i hela dagen trots ipren.
 
Men nu är jag rätt glad. Åt en frukost bestående av två wasa sport med keso och tomat på, till det två kokta äggvitor med lite kaviar. Te till det. (Påminnelse till mig själv: måste köpa nya stevia-suketter). Nu har jag laddat en vattenflaska som ska drickas upp innan jag tränar (!!!!!!). Längesen! Saknar det. 
 
Bokat besök till storstaden med, wiho.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0