USA snart, har inte insett det?!

Har precis insett att jag slutat känna behovet att skriva icke anonymt att jag tränat/tränar? Innan skrev jag alltid på instagram och/eller på min vanliga blogg. Inte nu mer. Jag vill typ inte att folk ska veta nu? Fastän att jag tränade mycket mer och hårdare innan och mina vänner visste att jag tappat aptiten (hade ju det i vintras) = anledning till att oroa sig.. Nu vill jag bara inte att folk ska ha med någonting av detta att göra. Det blev 300 iallafall.
 
Jag tänker på mig själv i USAom 20 dagar (OMFG), vill köpa ett par kick ass michael kors jeans och ha ett clean thigh gap och bara se ren och fin ut. Ren och fin. Jag önskar så mycket att jag varit lång, typ 175. Kommer aldrig förstå tjejer som ill vara kortare (mina bästa vänner), tycker det är DÖSNYGGT att vara lång, även med skyhöga klackar!! Fuck att killar blir kortare, haha. Vem vill ha kille anyway? 
 
Nu har jag vilat och hade tänkt ta en dusch men fuck, 100 kcal till kan jag bränna av. 400 är finare.

Älskar Michael Kors, har bara inte haft pengar till det innan but now I do. FINALLY. Ih.
 
Har såklart inte pengar till allt tyvärr! Men någon väska, plånka och kläder! Sen vill jag ju ha budgetkläder också! Men på tiden att köpa in lite dyrare accessoarer. 
 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Åh, vad kul att åka bort! Vart i USA ska du?

Svar: New York! Ska bli superkul, var i LA för några år sedan så får se vilket jag gillar bäst :D
I Shot For The Sky - Taylor

2013-08-19 @ 00:10:41
URL: http://skyndaspring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0